torek, 9. avgust 2011

Zaloga kvadratnih kuvert

Kuverte so nekaj osnovnega in skorajda nujno potrebnega pri voščilnicah.
Največkrat uporabim kar kupljene, včasih pa je potrebno kakšno tudi narediti.
Le zakaj neki?

Ja, le zakaj se je potrebno še ubadat s kuvertami? Moj preprost odgovor je: zato, ker včasih pa takšne kuverte, ki jo potrebujem, ni moč kupiti. V danes prikazanem primeru gre za kvadratne kuverte, ki so velike 11x11 in 12x12 centimetrov. Majhne. In takšnih v trgovinah kjer običajno kupujem, še nisem srečala.
Potrebujem pa jih za nekaj okroglih voščilnic.
pri sami izdelavi nič kaj dosti ne kompliciram. kot lahko vidite na fotografiji, sem si odrezala trikotnik iz rjavega kartona, tik ob njega pa položim odrezano kvadratno osnovo. pol centimetra večjo osnovo od končne voščilnice položim na sredino in tako vidim, kje (na kateri centimeterski zarezi) moram povleči črte za zgibe, potem pa to osnovo umaknem. na levi strani, kjer je rjav karton, vlečem kar preko njega, desna stran pa je normalno vidna. en obrat papirja - za še dva zgiba ..... in to je to. porežem s škarjami majhne trikotničke, ki nastanejo ob strani in naredim zgibe ter zlepim.

seveda lahko pred lepljenjem (ali pa po njem) marsikaj postorimo na sami kuverti. odvisno kaj želimo oz. potrebujemo:
vroče embosiranje (bel prah)
povsem navadne, le lepljene skupaj
tu sem spodnji rob okrasno naluknjala
senčenje osnove pred lepljenjem
dodajanje pikic s pisalom v tubi za 3d učinek (v rjavem primeru povsod naokoli, v rdečem primeru na spodnjem delu kuvertice
večkrat tudi v spodnji levi vogal dodajam manjšo štampiljko (bela brez senčenja, na modri dodano še senčenje)
lahko pa obrisujemo v imitaciji šivanja (ali kako drugače) z različnimi tipi pisal, kot tudi z različnimi barvami. tu sem uporabila belo gel pisalo in obrisala samo vogalčke.

sedaj pa vse te kuvertice samo še potrebujejo svoje nove "prebivalce".

namig: za vse, ki nimate "dilce" za delanje utorov ...tisto pol centimetra večjo osnovo si naredite iz kakšnega zelo trdega materiala. položite jo v sredino tako kot sem jo jaz in potem ob tej trdi osnovi zapognite vidne trikotnike ob strani navzgor. tako sem jih jaz delala dolga leta.



3 komentarji:

Simona pravi ...

Pridna, že misliš na zimo. Jaz pa samo še na dopust konec meseca.

Nena pravi ...

super kuverte. sicer pa malo povprašaj v podjetju Nova kuverta, Slovenčeva 17, Ljubljana. oni imajo take velikosti kuvert....res pa da so bele

MarikaGabez pravi ...

hvala nena. saj na slovenčevi jh drugače tudi kupim 1x letno, saj jih gre kar nekaj za albume. bele seveda.