sreda, 21. september 2011

Bela zima, rdeča nit in zlata začimba -2

Prva objava s tem naslovom govori o ...........

Za danes pa bela božična zvezda in zlat napis. Vijuge in cvetoče so želeli na Bah! Humbug!

Tisto mojo čudovito zlato polo, sem tule še dopolnila z drugimi odtenki zlate.

Eno najbolj pogostih voščil. Z velikokrat še dodanim and....... Ampak tokrat samo prvi del, saj je takšna srajčka, ki sem jo uporabila za embosiranje. Zlatemu embosiranemu delo sem „posnela“ tri vogale. Prav tako sem naredila na obeh preostalih kartončkih pod njim -belem in zlatem. Za osnovo sem uporabila belo z zlatimi vijugami.
Obrobi sta lepljeni direktno na osnovo, dele pod motivom pa sem sestavljala z penastim trakom. Prav tako izsekan cvet, ki sem ga pred tem senčila z zlato blazinico. Na koncu sem dodala še nekaj zlatih pikic. V notranjosti je tokrat nalepljen ozek, valovito obrezan zlat papir.
Namigi: Pri tej vam pokažem, kako s štanco za „posnemanje“vogalov naredim okrasno obrobo. Štanci sem odstranila zaščito za pravi kot. Potem vanjo vložimo papir in luknjamo dokler želimo ali kolikor potrebujemo. Pravzaprav dobimo dve različni obrobi: eno valovito in eno nazobčano.drugi del obrobe bom uporabila pri drugih voščilnicah.
Naj samo še spomnim in poročam rubriko za vas :
Hali/9,    Nena/4,   McCrafty/1,   Karmen/6,   Vladuška/6,  Andreja/1

3 komentarji:

Karmen pravi ...

Tudi tele zlate so zelo lepe.Res imaš ogromno idej. Hvala za namig.

Hali pravi ...

Najbolj mi je v oko padla oblika izsekanega kvadratka - lepo pride, ker si pustila en vogal oglat,mi je všeč, bom tudi jaz kdaj tako poskusila. Tale papir je pa zelo, zel olep!

McCrafty /Klavdija pravi ...

kak preprosto, le spomniti se je treba...hvala za idejo :)