četrtek, 3. november 2011

Ljubezen je v zraku

Tako in drugače! Toliko ljubezni, strpnosti in naklonjenosti sočloveku, kot jo je čutiti v božičnem času, jo je čutiti malo kdaj. In zakaj ne bi bile tudi voščilnice malček usmerjene v to smer?
Za današnjo objavo sem skupaj zbrla takšne malo ..... srčkaste voščilnice.

Enkrat v zeleno zlati in drugič v rdeče beli kombinaciji.
Seveda po tri v kompletu (se kar naprej ponavljam).
Kaj pa vi menite o takšnih voščilnicah? Se vam zdijo sprjemljive, ali so preveč ven iz konteksta ostalih božično novoletnih nepisanih zapovedi?

3 komentarji:

Karmen pravi ...

Meni se dopadejo, sprememba vadno dobro dene.

P.S. uspelo mi je narediti smrekico!

Nena pravi ...

meni so zelo všeč. sploh ta zeleno bela kombinacija. so nekaj posebnega, nekaj drugačnega

Hali pravi ...

Jaz imam rada kaj tako neobičajnega, a še zmeraj veš, d agre za božično tematiko...meni so všeč, sploh sladkorne palčke v obliki srca!