torek, 29. november 2011

Majhne škatlice

Kar nekaj jih je nastalo že v letošnjem letu.  Med bolj novimi letos so prav gotovo tudi trikotne škatlice. V rjavo naravnih tonis ste jih lahko videli tukaj. Pa tudi v medvedji objavi so prisotne.
Za danes pa v modrem ali rdečem. So se že odpeljale in zvečer bodo pri novih lastnicah.
Te trikotne škatlice so mi res simpatične. Lahko jih izdelujemo na več načinov. Vse te so narejene na zatikanje podaljšanega dela pod motivom. Pri medvedih so bile npr. zavezane z satenskim trakom. Lahko pa uporabimo tudi zapenjanje na "mačke", ki pa meni ni ravno ljubo, ker se vedno bojim za poškodbo izdelkov.
Potem so še tu že v kakšni drugačni izvedbi videne male škatlice z dodanim napisom, ki sem ga oblikovala v lanski sezoni. Tele so npr. narejene za sodelavke neke gospe. Tudi ta napis mi je všeč.

Hali spraševala si za natron papir. Mislim, da ga prodajajo tudi knjigarne. Vsaj v naši DZS sem ga videla. DZS pravzaprav prodaja kar nekaj uporabnih stvari: tudi klobučevinast papir, lepenke različnih debelin. Meni ga je prinesla hčera kot ostanek v neki fotokopirnici.

2 komentarja:

Simona pravi ...

Lušne - zadnje z napisom pa - super ideja!

Mateja pravi ...

Zelo simpatične škatlice ene in druge.