sobota, 12. november 2011

Pripravljam darilca -tokrat v naravnem videzu(1)

Sem premišljevala, kaj naj vam predstavim danes.

V vsej zmedi, ki vlada v božično obarvani delavnici (ki pa je tudi drugačna delavnica, ne samo božična), je toliko vsega, da človeka zaboli glava. Danes se vse sveti v različnih odtenkih bleščic in ledenih kristalov. To je pa tako, če delavnico okupirajo pubertetnice. Edino sreča v vsem tem je, da čisto normalno prebavljam njihovo glasbo in še celo sama malo privijem glasnost na več (ni onega, ki zardeva, ampak tu si res ne morem pomagati ... pri poslušanju glasbe). Le hoteli so me učit šaflat, pa mi ne gre. Sem preveč okorna. Tole pubertetniško druženje, ki se je začelo že včeraj (ponoči so hvala bogu spali  - vsaj po sobah so bili in predvidevam, da so spali) in končalo danes. Kasneje se sprehodim z metlo skozi delavnico, sedaj moram namreč it delat, potem pa končujemo vrečke za na Irsko.

Škatlica je eden od dodatkov naravni/eko liniji voščilnic (če vas zanese na mojo spletno stran, ste to predstavitev že videli).  Božič je za mene poklanjanje malenkosti. V zgornjem primeru je to ena sama pralina. Gre zato, da se spomnimo, da smo v tem čarobnem času bolj kot kdaj drugič pripravljeni navezovati stike, jih negovati, nekatere ponovno obujati, se dotakniti tudi duš tistih, ki jih drugače skorajda ne opazimo. Ali pa oni ne opazijo nas. Preprosta majhna škatlica je postala domek. Bi malo čudno izgledalo, če bi pač nekomu samo porinila bombon v roko. Takole je bolj simpatično.

In če je bila prej ena sama, je druga škatlica narejena tako, da je v njej prostora za tri taiste praline. V vsako škatlico sem na dno dala malo narezane fine rafije in preko sladko. Ta je brez trakca. Ga rabi? Ni nujno.

Izdelke lahko dopolnimo tudi s preoblečenimi pločevinkami.(papirji iz voščilnic se pojavljajo tudi tu). Če bo zmanjkalo ljudi za darilca, bodo pa v njih aranžmaji. Nekaj že. Drugače pa zgolj napolnimo vrečko(boljše je , da že prazno vložimo v pločevinko), jo zavežemo z okrasnim trakom in to je to. Kasneje lonček lahko služi za dom svinčnikom in drugim pisalom.

Rjava škatlica skombinirana z eko kartonom postane dom za šest eko voščilnic in kuvert.

Povsem navadna škatlica (dno in pokrov). Na vrhu samo dodamo motiv, ki je nekako v stilu z voščilnicami in že je tu darilo, ki je lahko prikladno kot Miklavževo darilo, saj ima tako obdarovanec še dovolj časa, da voščilnice napiše in jih razpošlje. Škatlica je nekoliko višja. Hmmm ... mogoče pa vanjo vložim še čokolado ... ali pa svilen šal, kakšen okrasek ....  ali pa prijateljici verižico....? 
Povsem podobno lahko dom voščilnicam postane tudi vrečka. Moja je sicer narejena, vendar pa je dobra tudi manjša kupljena (v tem primeru rjava) vrečka.Le tisto težje poštempljamo. Pa pač motiv ali kos papirja prilepimo preko.

V vrečko sem vložila tri voščilnice in tri ročno izdelane kuverte, ki se zapirajo na osmico na zadnji strani. Dodala sem še majhen listič za pisanje, ročaje iz rafije in .... narejeno.

Vsi moji kompleti na zadnji strani nosijo mojo štempiljko v krogu. Včasih direktno na osnovo, včasih odtis izrežem in nalepim .... pač po trenutnem navdihu, ki me vodi.

Kaj bi se še našlo na polički?

Aha! Zgolj vrečka in ena voščilnica v kompletu.Mogoče mi samo škatlic az bombonom ali nekaj njih ni dovolj. Potem vzamem vrečko, napišem voščilnico in spustim v vrečko še kakšno malenkost.
Npr.....

tole je padlo v mojo vrečko. Meni se zdi prav prikupno darilce.
Da bo bolj sigurno, naj bodo v zbirki še preproste natron vrečke. Ker jih naredim sama, je štempljanje le teh veliko lažje, saj to naredim prej, preden jih zgibam, lepim, ponovno zgibam in na koncu zložim v končno obliko. A tudi že narejene vrečke lahko tako ali drugače okrasimo. Jaz bom moje 2x zapognila nazaj (kot včasih, ko smo kupovali bombone na kilogram) in jih zalepila z samolepilno nalepko (so kar velike, ali drugače: niso ravno majhne).
Naj bo tole za danes vse. Jutri pa nadaljevnje v tej natur izvedbi. 


2 komentarja:

Vladuška pravi ...

Ker sem letos čisto padla v ta eko karton, so mi ti tvoji izdelki zelo zelo všeč. Od škatlic, čestitk do vrečk, krasna linija.

Hali pravi ...

Neverjetno, neverjetno, neverjetno..jaz sem se zaljubila v to tvojo eko kolekcijo :-)