četrtek, 10. november 2011

XL snežinke

Saj poznate ostaneke od rezanja s šablonami? Pri današnjih sem jaz uporabila te ostanke, ki so me tako vztrajno gledali in nagovarjali. Ker so ostanki od velikih snežink, so to bolj velike 15x15 cm, ki jih ne delam ravno pogosto. Bližje mi je velikost 13x13 cm.
Svetleče  .... sparkle ta teden pričakujejo na Winter Wonderland in craftyhazelnut cc.

Za podlago pod izreze sem uporabila svetleče papirje. Srebrn je zgolj samo svetleč, zato sem dodajala še nekaj okrasnih kamenčkov, rdeč, bel in zlat pa so papirji, ki so že posuti z bleščicami.
Srebrne s kamenčki, pa malo igranja: na eni obrisovanje s kovinsko srebrnim gel pisalom, na drugi s srebrnim pisalom v tubi za 3d učinek in na eni z srebrnimi bleščicami. Takšna odločitev je padla, ker so izrezki iz strukturnega belega papirja, ki dajejo videz, da so v njem srebrne in sive nitke.
Tu pa so uporabljeni bleščeči papirji, ki se jih že ene dve leti trudim po malem porabit, saj se mi vedno "smilijo". Se vam tudi dogaja, da kdaj kakšno stvar prav težko porabite, ker vam je pač preprosto lepa, všečna?

6 komentarjev:

irskamojca pravi ...

zelo lepe voščilnice! drobni okraski še bolj poudarijo zvezdice.
p.s.: ostanke od šablon pa tudi jaz shranjujem :)

downrightcrafty pravi ...

fabulous sparkle thank you so much for sharing your lovely work with us at the Winter Wonderland
Hugs Kate xx
PS I have some more new candy if you are interested:)

Linda pravi ...

What beautiful clean and simple cards. Thank you for joining us this week at Winter Wonderland love Linda

Hazel pravi ...

Good use of stencils - fab cards - thanks for joining in my CHNC challenge 45 - hope to see you again soon. x

Karmen pravi ...

Krasna ideja ni kaj. Kar se pa papirja tiče ti pa verjamem, tudi jaz imam v kotu kakega in nimam pojma kaj naj storim z njim.

Hali pravi ...

Prekrasne so, preproste, a bleščice in papir jim dajo prazničnost. Krasno!